2009年2月1日星期日

有点累的假期

给新年前的自己:


啊?新年假期用完啦,
明天又得回吉隆坡了,
时间过得真快啊。。。


怎么总是觉得没做过什么东西似的,
整个假期都像是拿来睡觉,
上网消磨时间,


而且好像休息得越久,
感觉越累似的,
很累,很累,
好想一直躺在床上,



好可怕的假期啊。。。



发觉到假期可怕的路人甲






在下的小品,多多指教^_^

14 条评论:

  1. 你个esnip size唔得哦。。如果用ie就遮住左,如果用firefox就突晒出来。。

    或者是下用呢个啊,
    http://www.myflashfetish.com/

    一唔系,resize你个esnip code感觉会好D =)

    回复删除
  2. 个女仔胸口上面旧骨好真啊。不过我第一样野俾气球吸引先。。。可能异性相吸道理,我钟意睇男仔多D 哈哈:p

    一个假期一直赖在床上唔恐怖,我成果2008年都系甘过。。。变态D...

    回复删除
  3. 哇!甘快将个广播台搬左罗下面!果然效率高!好睇好多!新年快乐!走luu..

    回复删除
  4. 哇,你还真的一直在看啊,我还在设定中哦~

    非常感谢你的建议~

    回复删除
  5. 无睇架,开著听歌jah..

    回复删除
  6. haha,
    请问阁下是。。。?

    回复删除
  7. 我系阿智其中一个老婆,他岩岩搞我妈咪,我唯有搞他朋友啦。。。扯平~:p

    回复删除
  8. 他有那么多老婆吗。。。?
    想不到那么花心。。。
    你有blog吗?

    回复删除
  9. 此评论已被作者删除。

    回复删除
  10. haha,应该只有我不知而已啦~ 我消息收的慢~haha

    回复删除
  11. 甘要检讨下啦。。。

    回复删除
  12. haha,睡觉咯,有机会还聊,haha~
    明天还要回KL,
    还要去载阿智呢~haha~

    回复删除
  13. 哇!发生甘大件事啊!?
    一世英明...无leh,无leh...
    费事解释,一句讲完,
    GoviL你识我甘耐知我系咩人.

    回复删除
  14. 知人口面不知心。。。好!anvil我睇穿你啦!以后唔踩你左!blek!

    回复删除

走过的足迹

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails